سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى پیش روى امام ( ع ) دیگرى را به پسرى که برایش زاده بود چنین مبارک باد گفت : تو را مبارک باد این گزیده سوار که خدایت داد . امام فرمود : ] چنین مگو ، بگو : بخشنده را سپاس بدار ، و بخشیده بر تو مبارک باد و به کمال خود رساد و نیکویى او روزیت بواد . [نهج البلاغه]


آموزش بافت کلاه نوزاد کلیک کنید

 

آموزش کیف بافتنی کلیک کنید


آموزش بافت بلوز زنانه کلیک کنید


آموزش بافت تونیک زنانه کلیک کنید


آموزش بافت کت کوتاه فانتزی کلیک کنید


آموزش بافت تاپ زنانه -سری دوم کلیک کنید


آموزش بافت دامن کلیک کنید


آموزش بافت پلیور آستین کیمونو کلیک کنید


آموزش بافت جلیقه کلاه دار کلیک کنید


آموزش بافت کلاه کلیک کنید


آموزش بافت پلیور یقه هفت پسرانه کلیک کنید


آموزش بافت ژاکت کلیک کنید


مدل دستکش بافتنی کلیک کنید


آموزش بافتنی دو میل کلیک کنید

آموزش بافتنی دو میل کلیک کنید

آموزش بافتنی دو میل کلیک کنید


 
سه شنبه 94 فروردین 25 , ساعت 9:19 عصر

فیلم آموزش تصویری بافتنی کودک,
آموزش تصویری بافتنی ژاکت بچه گانه,
خرید فیلم آموزش تصویری بافتنی کودک 

 

 

 

 

عداد 8 کلاف 100 گرمی + میل شماره 4?5

پشت : 80 دانه سر انداخته و 9 سانتیمتر کشباف 2 زیر 2 رو ببافید.سپس بافت ساده را شروع کرده و هر 10 رج یکبار 1 دانه از هر دو طرف را کور کنید.و 67 سانتیمتر به همین ترتیب ببافید.سپس دانه را برای حلقه آستین به ترتیب 1+2+3 کور کنید. حلقه آستین را تا بلندی 18 سانتیمتر گرفته و همه ی دانه ها را کور کنید.

جلو : 25 دانه سر انداخته 9 سانتیمتر کشباف 2 زیر 2 رو ببافید . سپس 30 سانتیمتر ساده بافته و هر 10 رج یکبار از طرف پهلو 1 دانه کور کنید.سپس یک رج با یک تکه کاموا رنگ دیگر بافته دو سر کاموا را آزاد بگذارید برای جیب.بلندی بافت از روی کشباف به 67 سانتیمتر که رسید حلقه آستین را مانند پشت ایجاد کنید.بلندی حلقه به 15 سانتیمتر که رسید برای یقه دانه ها را به ترتیب 1+2+3+4 کور کنید و زمانی که بلندی حلقه به 18 سانتیمتر رسید سرشانه را کور کنید.

آستین : 30 دانه سر انداخته 6 سانتیمتر کشباف 2 زیر 2 رو ببافید سپس بقیه بافت را به صورت پیچ اسموک تا 44 سانتیمتر بافته و هر 6 رج یک دانه از هر دو طرف اضافه کنید سپس برای حلقه از هر دو طرف ابتدا 2 دانه و بعد هر رج یک دانه کور کنید تا بلندی حلقه به 12 سانتیمتر برسد سپس همه دانه ها را کور کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ