سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو کار با هم چه ناهمگون است و ناسازوار ، کارى که لذتش رود و گناهش ماند ، و کارى که رنجش برود و پاداشش ماند . [نهج البلاغه]


آموزش بافت کلاه نوزاد کلیک کنید

 

آموزش کیف بافتنی کلیک کنید


آموزش بافت بلوز زنانه کلیک کنید


آموزش بافت تونیک زنانه کلیک کنید


آموزش بافت کت کوتاه فانتزی کلیک کنید


آموزش بافت تاپ زنانه -سری دوم کلیک کنید


آموزش بافت دامن کلیک کنید


آموزش بافت پلیور آستین کیمونو کلیک کنید


آموزش بافت جلیقه کلاه دار کلیک کنید


آموزش بافت کلاه کلیک کنید


آموزش بافت پلیور یقه هفت پسرانه کلیک کنید


آموزش بافت ژاکت کلیک کنید


مدل دستکش بافتنی کلیک کنید


آموزش بافتنی دو میل کلیک کنید

آموزش بافتنی دو میل کلیک کنید

آموزش بافتنی دو میل کلیک کنید


 
دوشنبه 94 فروردین 24 , ساعت 9:38 عصر

    ژورنال لباس بافتنی کودک,
    ژورنال مدل بافتنی مردانه,
    ژورنال کلاه بافتنی مدل کج,
    ژورنال لباس بافتنی مردانه,

 

 

طریق?‌ بافت یک تک?‌ جلو

60 دانه سر انداخته شود. تا بلندی 5 سانتی‌متر کشباف یکی از زیر- یکی از رو ببافید. در ادامه 5 دان? اول را جهت سجاف از رو ببافید. بقی? دانه‌ها را بافت پیچ حصیری تا بلندی 37 سانتی‌متر ببافید. بعد از آن جهت گودی حلقه آستین هر یک رج در میان از سمت چپ بافت 1+2+3 دانه کم کنید و در ادامه از سمت سجاف هر یک رج در میان جهت یقه یک دانه اضافه کنید. به همین صورت بافت را تا بلندی 12 سانتی‌متر ببافید. بعد از آن تعداد دانه‌های سجاف را دانه دانه در یک رج کور کنید. بافت را تا بلندی 8 سانتی‌متر دیگر ادامه دهید. هر یک رج در میان از سمت یقه یک دانه کور کنید. در آخر دانه‌های باقیمانده را کور کنید. سمت دیگر جلو را نیز به همین صورت ببافید. در سمت چپ تک? جلو به فاصله‌های منظم 3 عدد جا دکمه باز کنید.

طریق? بافت تک? پشت

90 دانه سر انداخته شود. تا بلندی 5 سانتی‌متر کشباف یکی از زیر- یکی از رو ببافید. بعد از آن با مدل شطرنجی، 5 دانه از زیر- 5 دانه از رو تا بلندی 5 رج ببافید. سپس دانه‌ها را برعکس کنید و به همین صورت بافت را تا بلندی 37 سانتی‌متر ادامه دهید. بعد از آن جهت گودی حلقه آستین هر یک رج در میان 1+2+3  دانه از هر دو طرف بافت کم کنید. بافت را تا بلندی 17 سانتی‌متر ادامه دهید. سپس جهت گودی پشت یقه از سمت راست بافت به انداز? دانه‌های سرشان? جلو جدا کرده و همان تعداد دانه را با رج رفت و برگشت تا بلندی 3 سانتی‌متر دیگر ببافید. در آخر دانه‌ها را کور کنید. از سمت چپ بافت به انداز? سمت راست دانه جدا کرده و تا بلندی 3 سانتی‌متر دیگر ببافید. دانه‌های باقیماند? وسط را کور کنید.


دوشنبه 94 فروردین 24 , ساعت 9:38 عصر

    ژورنال جوراب بافتنی,
    ژورنال پالتو بافتنی,
    ژورنال لباسهای بافتنی,
    ژورنال مانتو بافتنی ترک,

 

 

کلاف کاموای  100 گرمی

میل شماره 5     نخ  دو لا
طرز بافت پشت ژاکت:
ابتدا کار را با 74 دانه شروع کرده، 5 سانتی متر، 2 دانه از زیر، 2 دانه از رو (کش باف) ببافید. سپس 35 سانتی متر مدل ساده از رو بافته جهت حلقه آستین 2+2+2+3 دانه از هر طرف دانه کم کنید. سپس از 4 رج بافته، 2 دانه هم در این 4 رج کم کنید.وقتی قد پشت ژاکت 60 سانتی متر شد، دانه‌ها را کور کرده کار را تمام کنید.
 
جلوی ژاکت:
کار را با 38 دانه شروع کرده، 5 سانتی متر آن را مدل کش باف ببافید و در رج ششم 18 دانه از رو، 1 دانه از زیر، 1 دانه از رو، ا دانه از زیر، 18 دانه از رو و 5 دانه از زیر، 1 دانه از رو، این کش باف 5 تایی را تا یقه ژاکت ادامه دهید، ببافید.
هر 3 رج یکبار «1 دانه روی» وسطی را از زیر ببافید، بدین ترتیب 3 دانه از زیر در کنار هم پدید خواهد آمد. این مدل بافت را تا 35 سانتی متر ادامه دهید، سپس جهت آستین کت 2+2+2+3 دانه کم کنید. در 54 سانتی متری بافت جهت یقه 8 دانه کم کنید و بعد تا سرشانه 3 دانه دیگر کم کرده، دانه‌ها را کور کنید.
 
آستین ژاکت :
کار را با 43 دانه شروع کرده، 5 سانتی متر مدل کش باف ببافید. 20 دانه از رو، 1 دانه از زیر، 1 دانه از رو، 1 دانه از زیر، 20 دانه از رو ببافید.
تا زیر بغل مدل یاد شده را بدون زیاد کردن به طول 40 سانتی متر ادامه دهید. سپس 2+2+2+3 دانه از هرطرف جهت آستین کم کرده به کار ادامه دهید.
 تا سرشانه‌ها نیز 6 دانه دیگرکورکنید، سپس کل دانه‌ها را کور کرده کار را تمام کنید.

دوشنبه 94 فروردین 24 , ساعت 9:38 عصر

    ژورنال لباس بافتنی دخترانه,
    جدیدترین ژورنال های بافتنی,
    ژورنال لباس بافتنی بچه گانه,
    ژورنال لباس بافتنی با ماشین,

 

 

وسایل مورد نیاز جهت بافت مانتو :

10 کلاف کاموای  100 گرمی
میل شماره  6 ،  نخ یک لا

پشت مانتو :  

ابتدا کار را با 76 دانه سر انداخته، شروع کنید. 9 رج (5 سانتی متر) مدل کش باف، 1 دانه از زیر، 1 دانه از رو ببافید. سپس از 68 دانه در رج 11 ، 15 دانه از زیر، 4 دانه از رو (مدل گیس باف دو تایی) بافته، سپس با 15 دانه از زیر رج را تمام کنید.
در رج 13 : بافت رج 11 را تکرار کرده کاررا ادامه دهید.
در رج 15 : 2 دانه از رو (مدل لانه زنبوری) 2 دانه از زیر، 2 دانه از رو (مدل لوزی) 9 دانه از زیر، 4 دانه از رو (مدل بافت گیس باف) 9 دانه از زیر، 2 دانه از رو(مدل لوزی) 2 دانه از زیر، 4 دانه از رو (مدل لانه زنبوری) 2 دانه از زیر، 2 دانه از رو (مدل لوزی) 2 دانه از زیر، 2 دانه از رو (مدل لانه زنبوری) ببافید. 
در رج 17 :  جهت بافت لانه زنبوری ابتدا 2 دانه سپس 1 دانه را به رو ببافید. مدل لوزی را وقتی بطرف چپ می‌خواهید بپیچانید 3 دانه از زیر، 2 دانه از رو، 8 دانه از زیر ببافید. جهت پیچش بافت میل گیس باف نیز 8 دانه از رو، 3 دانه از زیر ببافید. سپس جهت مدل لانه زنبوری ابتدا 2 دانه سپس 1 دانه را بافته و به ترتیب 4 و 3 دانه را باهم ببافید. 3 دانه از زیر، 2 دانه از رو، 8 دانه اززیر بافته پیچ مدل گیس باف را انجام دهید و کار را با 8 دانه از زیر، 2 دانه از رو، 3 دانه از زیر و مدل لانه زنبوری ادامه دهید.
در رج 19 : مدل لانه زنبوری را با 4 دانه از زیر، 2 دانه از رو، 7 دانه از زیر، 4 دانه از رو (مدل گیس باف) بافته، سپس 7 دانه از زیر، 2 دانه از رو، 4 دانه از زیر (مدل لانه زنبوری) و با 4 دانه از زیر کار را ادامه دهید.

دوشنبه 94 فروردین 24 , ساعت 9:37 عصر

    سایت مجله بافتنی کوک,
    خرید مجله بافتنی کوک,
    دانلود مجله بافتنی کوک,
    مدلهای مجله بافتنی کوک,

 

 

 

 

 

NSAD-Raspberry-Stitch
تعداد دونه ها مضربی از 4 میباشد
رج اول: روی کار هست. تمام دانه ها را از رو ببافید
رج دوم: * سه دانه را باهم از رو ببافید. در دانه ی بعد به این صورت ببافید (یک دانه از زیر یک دانه از رو یک دانه از زیر) قسمت بعد از ستاره را تا انتها تکرار کنید
رج سوم:تمام دانه ها را از رو ببافید
رج چهارم :* (یک دانه از زیر, یک دانه از رو, یک دانه از زیر) در دانه ی بعد ببافید. سه دانه بعد را باهم از رو ببافید.ا
رج یک تا 4 را تا جایی که دوست دارید تکرار کنید

دوشنبه 94 فروردین 24 , ساعت 9:37 عصر

    مجله بافتنی کوک چاپ جدید,
    دانلود مجله بافتنی کوک طلایی,
    ژورنال لباس بافتنی,
    ژورنال مانتو بافتنی,

 

 

 

DSC09387
تعداد دونه ها: مضربی از سه به علاوه 2. یعنی مثلا 4 ضربدر 3 میشه 12 به علاوه 2 میشه 14
رج یک و چهار: همه از زیر بافته میشوند
رج دو: از رو بافته میشوند
رج سه: دو دانه را از زیر ببافید, * دو دانه را باهم از زیر ببافید, یک دانه اضافه کنید, دو دانه را از زیر ببافید. قسمت بعد از ستاره را تا انتهای رج تکرار کنید.
رج یک تا چهار را تکرار کنید

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ